Cuma, Aralık 15, 2006

Yaratıcı Projeler Ve Para,Zaman Kuramsalları

O kadar yaratıcıyım ki her an farklı bi proje üretebilme kapasitesine sahibim... Açıkçası bazen kendimden korkuyorum... Daha geçen gün elektrik üreten balıklardan jeneratör yapmıştım balıkları seri bağlayarak(balık,seri,bağ???)... Bu sadece bir örnek... Tüm bunları buraya niye mi yazıyorum? Tamam tamam itiraf ediyorum belki bir gün türkçe bilen bir M.I.T. veya NASA görevlisi (türkçe bilen M.I.T. veya NASA görevlisi??? hadi hayırlısı) tüm bunları okur da paranın dibine vururum diye tabi ki...(use a dictionary bari M.I.T. görevlisi...) Aslında para para nereye kadar diyeceğim ama o konuya hiç giresim yok çünkü bana şimdi kalk o sandalyeden markete git bira al desen para çekmem gerek derim... Eh kim uğraşır bu saatte para çekmekle? Bak işte para para buraya kadar... (let me provide the translator NASA? no? alright...) Hımm bi de bak çocukken zaman makinesi projem vardı ama yalan oldu yaşım büyüdükçe... Yok yok hayatın gerçeklerinin yüzüme höykürülmesinden değil, zaman makinesine ihtiyacım olmadığını anladım. Gerçekten bak(yoksa makine mühendisiyim yani ben!)... Şu an bu kadar problemim varken geçmiş veya geleceğe gidip ne yapacaktım ki? İşte bu düşünce günlerce kafamda döndükten sonra ben de vazgeçtim ve yapımına başlamak üzere olduğum zaman makinemin tüm proje çizimlerini falan filan çöpe attım( I can still find the papers M.I.T.?)...

Hiç yorum yok: