Pazar, Aralık 17, 2006

Physics For Engineers

Of saat 03.43 olmuş ve ben fizik çalışmaya çalışıyorum... Yani daha doğrusu yalan söyledim 134876. blog denememe hayat veriyorum... Aslında bunu yapmaya beni fizik zorladı... Kitabın adı Physics for Engineers ulen ne palavracı kitapsın be mühendisler için fizikmiş bi kere ben o dersi fizik ve matematik bölümlerinden elemanlarla alıyorum... Şimdi burda kitabın yazarı mı suçlu yoksa bunu bize okutan fizik bölümü başkanı mı?? Ya da belki Newton? Einstein? Hawking?? Yoksa şu an çalışmadığım ve bu yazıyı yazdığım için ben mi suçluyum? Yok hayır zannetmiyorum... Bi kere ben çok başarılı bi mühendis olacağıma inanıyorum ama mühendislikle ilgili tek dersim teknik çizim onda da salak cisimlerin salak çizimlerini yapıyorum... Ayrıca kitabın adı Physics for Engineers ama içinde yazanları ben lisedeyken görüyodum eh benim şimdi mimarlık okuyan arkadaşım var onun günahı ne? O niye gördü mühendis fiziğini? Yok arkadaş ya tek suçlu bu kitabın yazarıdır! Bilmemne Giancoli adamın adı... Bi kere sen mühendislikten gram anlamıyosun, kop gel İtalya'nın göbeğinden bi de hiç utanmadan mühendisler için fizik diye kitap yaz! Len yaksınlar seni be!!! Bi de sağda solda sayıyolardır bunu tanıyolardır poposunu kaldırıyorlardır, yazıklar olsun diyorum...

Şimdi de bu kitabı bana okutan arkadaşa bir kaç sözüm olacak... Bi kere o adam fizik profesörü ne işi olur mühendislikle sınıfa girdiğimde fizik bölümünden falan çocukları görünce fena kıllanmıştım zaten,pek haklıymışım... Şimdi "ne salaksın sen, onlar işin temeli" diyor olabilirsiniz(gerçi bu blogun bir ya da en fazla iki tane okuyucusu var,onları da pek bi seviyorum, olsun) ama söyleyeyim ben size temel falan tamamen yalan... Madem makine mühendisi olucaz ona göre temel alalım? Mühendisler için fizikmiş...Peh!...

Şimdi sistemi bu kadar eleştirdim de noldu? Newton başına düşen elmayı "allah'ın bir lütfu" kabul edip yeseydi her şey daha mı kolay olurdu zannediyorsunuz? Çok yanılmaktasınız, önümüzdeki dönem mühendisler için kimya var!.. Neyse bloga içimi kusup gidiyorum, azcık daha çalışayım belki yazarım tekrar...Ve tekrar hatırlatıyorum mühendisler için fizik diye bişey yok!

Hiç yorum yok: