Pazar, Mart 25, 2007

California Dreamin'...

Geçen gün hava kapandı, yağmur başladı arkasından... Odamda oturdum ben de pencerenin önünde... "Odam" dediğime bakmayın okulda,yurttaki odam, içinde büyüdüğüm, eğlendiğim, sığındığım kendi odam değil... Neyse... Ev hayalleri kurarken bir yandan da nerden çıktı bilmem Amerika hayalleri kurmaya başladım... Gerçekten neden bilmiyorum çünkü ben Amerikalıları sevmem(tamam biri hariç olabilir ne olmuş??:) ) Amerika'yı da o kadar sevmem ama ne bileyim çocukluğumda kurduğum bi hayal yani... Kaliforniya eyaleti işte L.A., San Fransisco, Orange County falan... Hepsi aklımdan geçerken dalmış gitmişim... O an aklımda şu şarkı çalıyodu galiba...
All the leaves are brown
And the sky is grey
I went for a walk
On a winter's day
I'd be safe and warm
If I was in L.A.
California Dreamin
On such a winter's day...

All the leaves are brown
And the sky is grey
I went for a walk
On a winter's day
If I didn't tell her
I could leave today...

Gerçekten nefis şarkı hemen attım mp3 player a yağmurun dinmesini çok da beklemeden çıktım sokağa... Yolda leyla modumda hayal kurmaya devam ettim tabi ki... Galiba Amerika'yı sevebilirim yani bir süre... Sonra odaya geldim biraz Forrest Gump izledim...Evet, evet belki sevebilirdim, eğer bir ayıyı vali, bir orangutanı da başkan yapmaktan vazgeçerlerse daha bile çok belki... (gerçi benim ülkemde de orangutanın teki başkan ama yapacak bişey yok...) Evet, güzel bir gündü anlayacağınız efkarlıydı ama güzeldi yine de... Evet evet önce bi gideyim belki severim de bilmiyorum...

Hiç yorum yok: